Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Carte Advances in National Brand and Private Label Marketing Francisco Martinez-Lopez
Codul Libristo: 09301158
This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private... Descrierea completă
? points 304 b
602.34 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Book of Jasher J H Parry / Copertă tare
common.buy 233.00 lei
Shulton City Jose Galileo Martinez / Carte broșată
common.buy 102.11 lei
Corduroy Don Freeman / Copertă tare
common.buy 84.45 lei
Crystal Tears John Newland / Copertă tare
common.buy 168.01 lei
Ode Baroque Et Litanie Tonique Ve Winter / Carte broșată
common.buy 76.79 lei
All I Want Is a Job! Mary Gatta / Copertă tare
common.buy 568.23 lei
1914 JOHN OXENHAM / Copertă tare
common.buy 182.64 lei
Dreaming the Biosphere Rebecca Reider / Carte broșată
common.buy 188.39 lei
Bulletins a Macmoires de La Sociactac Obstactricale Et Gynaccologique De Paris Obstactricale Et Gynaccologique De Paris / Carte broșată
common.buy 143.19 lei
L'ecrivain national / Carte broșată
common.buy 57.31 lei
General Theory of Dirichlet's Series G. H. Hardy / Carte broșată
common.buy 157.72 lei

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer motivation, online communities, economic crisis, strategies in growth and mature private labels. The contributions are organized according to the following themes: consumer behaviour, strategic decisions, branding, market trends and theoretical research. The book presents a collection of original, rigorous and relevant contributions from the 2015 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.§

Informații despre carte

Titlu complet Advances in National Brand and Private Label Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 211
EAN 9783319201818
ISBN 3319201816
Codul Libristo 09301158
Greutatea 349
Dimensiuni 155 x 235 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo