Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Carte Advances in National Brand and Private Label Marketing Francisco J. Martínez-López
Codul Libristo: 19355500
This book presents the latest research on national brand and private label marketing - in a collecti... Descrierea completă
? points 304 b
602.34 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Albert Okura the Chicken Man Albert Okura / Copertă tare
common.buy 155.09 lei

This book presents the latest research on national brand and private label marketing - in a collection of original and highly relevant contributions to the 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing in Barcelona. It covers a wide range of topics from fields as varied as retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, the papers address diverse areas of application, including: purchase-decision models, premium private labels, decisions involved in introducing new products, M-commerce, private label adoption, assortment decisions, private label pricing, brand equity and collaborative relationships. The main theme of the 2018 conference was "Building Strong Brands in the Digital Age".

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo