Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di Joel Rubinson
Codul Libristo: 17181817
"What does marketing success look like in a digital, social, mobile (DSM) age"? Marketers and resear... Descrierea completă
? points 34 b
67.59 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


"What does marketing success look like in a digital, social, mobile (DSM) age"? Marketers and researchers are playing catch-up ball...marketers are trying to catch up to consumers and researchers are struggling to catch up to the real time needs of markete

Informații despre carte

Titlu complet Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 54
EAN 9781492840428
ISBN 1492840424
Codul Libristo 17181817
Greutatea 149
Dimensiuni 216 x 280 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo