Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Brand Management by Using Special Marketing Strategies

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Brand Management by Using Special Marketing Strategies Stefanie Hoffmann
Codul Libristo: 06815814
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., iulie 2008
Fashion is a billion - dollar industry which employs millionsof people around the world, and today,... Descrierea completă
? points 137 b
272.66 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Dog Attempts to Drown Man in Saskatoon Douglas Glover / Carte broșată
common.buy 64.07 lei
Die Korndämonen Wilhelm Mannhardt / Carte broșată
common.buy 82.13 lei
Calling of Joy! Bruce Davis / Carte broșată
common.buy 84.45 lei
Examens-Fragen Physiologie / Carte broșată
common.buy 386.38 lei
Critical Realism, Somalia and the Diaspora Community Abdullahi Haji-Abdi / Copertă tare
common.buy 1 053.11 lei
Complementary and Alternative Medicine Sue Spurr / Copertă tare
common.buy 1 270.48 lei
Accounts of Medieval Constantinople Albrecht Berger / Copertă tare
common.buy 192.33 lei

Fashion is a billion - dollar industry which employs millionsof people around the world, and today, more than ever, affectsalmost all consumers in society. Consumers often choose the brandmatching to their own personality or the personality they wouldlike to represent to others. People have a deep-seated tendency toevaluate themselves, their professional accomplishments, and theirmaterial well-being relative to others. To wear brand clothes canbe used as status symbols. Clothing, especially fashionableapparel, often represents an important symbolic consumption areafor consumers. Thus, the more marketers know about the motives,attitudes, values and needs of consumers, the better able they willbe to successfully market to them. The primary aim of this work wasto identifyand evaluate Brand Management and how companies buildup a clearly defined brand image by product advertising, branding,and other marketing strategies. Therefore it was also toinvestigate and analyse the consumer perception of clothingproducts according to their brand image.

Informații despre carte

Titlu complet Brand Management by Using Special Marketing Strategies
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 72
EAN 9783639064483
ISBN 3639064488
Codul Libristo 06815814
Greutatea 109
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo