Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Companies and Virtual 3D Worlds

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Companies and Virtual 3D Worlds Stavros Pechlivanidis
Codul Libristo: 06811771
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., mai 2008
The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is... Descrierea completă
? points 157 b
321 lei -1 %
314 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ve znamení slunce a měsíce VÁHY Derek Parker / Copertă tare
common.buy 10 lei
AIDS Movie Kylo-Patrick R. Hart / Copertă tare
common.buy 992 lei
Blue Desert Charles Bowden / Carte broșată
common.buy 97 lei
Book of Jasher M M Noah / Carte broșată
common.buy 174 lei
Adolescents En Transition Vers l' ge Adulte France Dupuis / Carte broșată
common.buy 497 lei
Curly, A Survivor's Story, The Breast is Yet to Come Joan Fraser Yeash / Carte broșată
common.buy 106 lei
Seats Jode Susan Millman / Carte broșată
common.buy 498 lei

The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is still unclear to mostexecutives, what this SL is, what implications it has on theirbusiness and what business models would be suitable to engage intoit. After embedding SL into the context of Internet, Web 2.0 andvirtual worlds for gaming, the author shows the businessopportunities a company has in and around SL. Companies can enterSL with creative, interconnecting or virtual business models.Creative business models need most resources and capabilities tobecome successful, whereas interconnecting business models arestill scarce. This means that an innovative company can stillbecome a first mover in the market. With virtual business modelscompanies face the biggest competition, since these models can beintegrated into an existing e-business strategy very easily and thecost for all virtual products are nearly the same. Weighting upthreats and opportunities the author concludes, that virtual 3Dworlds will become a major factor in the future of e-business withgreat technical and social implications, although it is not clear,if SL will be the place to be in the future.

Informații despre carte

Titlu complet Companies and Virtual 3D Worlds
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 152
EAN 9783639018394
ISBN 3639018397
Codul Libristo 06811771
Greutatea 213
Dimensiuni 152 x 229 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo