Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Corporate Identity and Crisis Response Strategies

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Corporate Identity and Crisis Response Strategies Olga Bloch
Codul Libristo: 02725228
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, iunie 2014
The history of crisis management shows that companies embark on particular strategies in response to... Descrierea completă
? points 154 b
305.45 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
One Piece, Vol. 49 Eiichiro Oda / Carte broșată
common.buy 43.18 lei
Heritage Reader Graham Fairclough / Carte broșată
common.buy 387.29 lei
Netzkarte Sten Nadolny / Carte broșată
common.buy 55.49 lei
Psalms Karen Lee-Thorp / Carte broșată
common.buy 45.00 lei
Comte de Monte-Christo.Partie 2 Alexandre Dumas / Carte broșată
common.buy 97.37 lei
English as a Lingua Franca in Higher Education Ute Smit / Copertă tare
common.buy 819.90 lei
Fifty Major Thinkers on Education Liora Bresler / Carte broșată
common.buy 187.99 lei
Erich Kotte (1886-1961) Andreas P. Seidel / Copertă tare
common.buy 733.02 lei
Experimental and Applied Mechanics, Volume 6 Nancy Sottos / Copertă tare
common.buy 809.41 lei
Fault Tolerance for High-Performance Applications Carlo Bertolli / Carte broșată
common.buy 392.84 lei
Evangelizacion en el Peru Carcelen Carlos / Carte broșată
common.buy 358.73 lei
Fool's Tale Nicole Galland / Carte broșată
common.buy 76.99 lei
Voice from China An CHEN / Copertă tare
common.buy 1 196.31 lei
Letters To Young Ladies L. H. Sigourney / Carte broșată
common.buy 107.66 lei

The history of crisis management shows that companies embark on particular strategies in response to crisis. So why are some companies crisis communication strategies successful, while others are not? The purpose of this book is to broaden the existing knowledge of crisis response strategies by focusing on corporate identity as one of the factors that is most likely to influence their choice. Drawing upon insights from the sensemaking and chaos theories, as well as traditional and alternative, non-European, approaches to strategy formation, Olga Bloch contends that there is a reciprocal relationship between corporate identity and crisis response strategies. This relationship is examined on the example of Toyota Motor Corporation s communication in response to a crisis caused by a series of recalls of its vehicles in 2009-2010.

Informații despre carte

Titlu complet Corporate Identity and Crisis Response Strategies
Autor Olga Bloch
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 301
EAN 9783658062217
ISBN 3658062215
Codul Libristo 02725228
Greutatea 4198
Dimensiuni 148 x 210 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo