Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Disruption Dilemma

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Disruption Dilemma Joshua Gans
Codul Libristo: 02912656
Editura MIT Press Ltd, martie 2016
"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone se... Descrierea completă
? points 24 b
57.52 lei -16 %
47.82 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Creativity Challenge Tanner Christensen / Carte broșată
common.buy 71.23 lei
Cornel West Reader Cornel West / Carte broșată
common.buy 176.08 lei
Mathematics Matters Grade 5 Teacher's Guide Zonia JoosteFiona Macgregor / Carte broșată
common.buy 66.79 lei
Exits to the Posthuman Future Arthur Kroker / Carte broșată
common.buy 135.41 lei
Bloodgifted: Book 1 of the Dantonville Legacy Tima Maria Lacoba / Carte broșată
common.buy 107.87 lei
1001 Ways to Motivate Yourself & Others Kim H. Sang / Carte broșată
common.buy 82.13 lei
Fachmethodik Wolfhard Bickel / Carte broșată
common.buy 140.06 lei

"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone seem to be charaterized as disruptive. In this book, Joshua Gans cuts through the chatter to focus on disruption in its initial use as a business term, identifying new ways to understand it and suggesting new tools to manage it. Almost twenty years ago Clayton Christensen popularized the term in his book The Innovator's Dilemma, writing of disruption as a set of risks that established firms face. Since then, few have closely examined his account. Gans does so in this book. He looks at companies that have proven resilient and those that have fallen, and explains why some companies have successfully managed disruption - Fujifilm and Canon, for example - and why some like Blockbuster and Encyclopedia Britannica have not. Departing from the conventional wisdom, Gans identifies two kinds of disruption: demand-side, when successful firms focus on their main customers and underestimate market entrants with innovations that target niche demands; and supply-side, when firms focused on developing existing competencies become incapable of developing new ones.

Informații despre carte

Titlu complet Disruption Dilemma
Autor Joshua Gans
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 176
EAN 9780262034487
ISBN 0262034484
Codul Libristo 02912656
Editura MIT Press Ltd
Greutatea 410
Dimensiuni 236 x 162 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo