Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Fashion Branding and Consumer Behaviors

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Fashion Branding and Consumer Behaviors Tsan-Ming Choi
Codul Libristo: 05259358
Editura Springer-Verlag New York Inc., ianuarie 2014
Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original... Descrierea completă
? points 331 b
656.19 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Carte broșată
common.buy 47.41 lei
top
The Psychology of Fashion Carolyn Mair / Carte broșată
common.buy 87.87 lei
top
Thinking Through Fashion ROCAMORA AGNES / Carte broșată
common.buy 120.35 lei
Harvard Business Review Entrepreneur's Handbook Harvard Business Review / Carte broșată
common.buy 123.89 lei
Berserk of Gluttony (Light Novel) Vol. 6 Isshiki Ichika / Carte broșată
common.buy 62.04 lei
Fashion System Roland Barthes / Carte broșată
common.buy 92.00 lei
The Psychology of Clothing / Carte broșată
common.buy 162.22 lei
Madonna as Postmodern Myth Georges-Claude Guilbert / Carte broșată
common.buy 188.36 lei
Women's Lives, Men's Laws Catharine A. MacKinnon / Carte broșată
common.buy 160.41 lei
Three Shrew Plays / Copertă tare
common.buy 323.25 lei
Accents of Persuasion Robert Bernard / Carte broșată
common.buy 113.39 lei
Leadership for Low-Performing Schools Daniel L. Duke / Copertă tare
common.buy 612.71 lei
Through the Window Keith D. Doubt / Copertă tare
common.buy 341.61 lei
Deep Proterozoic Crust in the North Atlantic Provinces Alex C. Tobi / Carte broșată
common.buy 305.39 lei

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response. Contributors use multiple methods to analyze consumers' psychosocial needs and the extent that their fulfillment goes beyond the usefulness or value of the items they purchase as well as the fashion industry's means of communicating brand identity and enhancing brand loyalty. Along the way, these studies raise important questions about consumer behaviors, consumer welfare, environmental ethics and the future of consumer research. Included in the coverage: §A symbolic interactionist perspective on fashion brand personality and advertisement response. §Optimizing fashion branding strategies in a fluctuating market. §An analysis of fashion brand extensions by artificial neural networks. §Domestic or foreign luxury brands? A comparison of status- and non-status- seeking teenagers. §The impact of consumers need for uniqueness on purchase perception. §How brand awareness relates to market outcome, brand equity and the marketing mix. §A breakthrough volume on the complexities of how and why we buy, Fashion Branding and Consumer Behaviors will captivate researchers and practitioners in the fields of consumer psychology, marketing and economics.§

Informații despre carte

Titlu complet Fashion Branding and Consumer Behaviors
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 151
EAN 9781493902767
ISBN 1493902768
Codul Libristo 05259358
Greutatea 396
Dimensiuni 163 x 242 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo