Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process Ilhan Yuece
Codul Libristo: 01681251
Editura Grin Publishing, octombrie 2012
Essay from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Descrierea completă
? points 42 b
91.23 lei -9 %
82.33 lei
În depozitul extern Expediem în 9-11 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pilgerzeichen - "Pilgerstraßen" Klaus Herbers / Carte broșată
common.buy 161.65 lei
Barbarism and Religion J. G. A. Pocock / Carte broșată
common.buy 243.90 lei
Die vier Evangelien Gianfranco Ravasi / Copertă tare
common.buy 105.75 lei
Scheidungskinder Elke Fuhrmann-Wönkhaus / Carte broșată
common.buy 59.73 lei
Theater fur die Ohren Sandra Schwab / Carte broșată
common.buy 173.96 lei

Essay from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: -, Prifysgol Cymru University of Wales, course: Marketing Managment, language: English, comment: Analysis and Assessment of New Product Development Process, The Impact and Role of Market Research in This Process &, New Product Failures Despite Market Research Support , abstract: This essay explains the stages of new product launch from the idea generation to the commercialization and examines the impact and role of marketing research in this process. The study identifies the factors that affect new product success and failure by giving examples from market tops and market flops and evaluation criteria were developed to search for the answer of the question why they succeeded or failed. Hypotheses were generated for the new product failures despite market research support as well.

Informații despre carte

Titlu complet Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process
Autor Ilhan Yuece
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 20
EAN 9783656295846
ISBN 3656295840
Codul Libristo 01681251
Editura Grin Publishing
Greutatea 54
Dimensiuni 178 x 254 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo