Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception Lukas Mira
Codul Libristo: 06955225
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., aprilie 2008
Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important r... Descrierea completă
? points 219 b
435.12 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Mishki i Novyj god Katerina Gorelik / Copertă tare
common.buy 101.51 lei
Pingtung Boy Tom 3: Uncle House Wu Jui Pao / Carte broșată
common.buy 72.75 lei
Descartes' Natural Philosophy Stephen Gaukroger / Carte broșată
common.buy 332.60 lei
Hydrodynamic Forces Eduard Naudascher / Copertă tare
common.buy 1 932.36 lei
Roommate of Ann Frank Nanda van der Zee / Carte broșată
common.buy 70.22 lei
Victor Hugo and the Visionary Novel Victor Brombert / Carte broșată
common.buy 284.16 lei
Algebra Solution to Mathematics Reform Frances R. Spielhagen / Carte broșată
common.buy 176.69 lei
Enhancing Self Esteem C. Jesse Carlock / Carte broșată
common.buy 386.38 lei
Thinking Through Things / Copertă tare
common.buy 997.81 lei
Poetic Autobiography Heather Elizabeth Davis / Carte broșată
common.buy 57.11 lei
ICRP Publication 67 ICRP / Carte broșată
common.buy 785.19 lei

Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important role in the corporate marketing mix. However, despite this dramatic increase in worldwide sponsorship investments, surprisingly little is known about the impact of sponsorship on consumer brand perception. This book looks at the branding impact of sponsorship in two ways. Firstly, a comprehensive overview of current academic thinking is provided. Secondly, it is shown how a global wealth management firm empirically measures theimpact of its different sponsorship platforms on various facets of its brand equity. Based on empirical data, a scoring model is elaborated that compares the effectiveness of different sponsorship activities against each other. This book addresses all researchers that are concerned with sponsorship in any way, as well as all marketing decision makers that would like to have a more informed view of the brand-building potential of their sponsorship activities.

Informații despre carte

Titlu complet Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception
Autor Lukas Mira
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 288
EAN 9783836492928
ISBN 383649292X
Codul Libristo 06955225
Greutatea 418
Dimensiuni 229 x 155 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo