Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Market Research Handbook

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Market Research Handbook Xu
Codul Libristo: 07362477
Editura iUniverse, august 2005
The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing,... Descrierea completă
? points 41 b
99.56 lei -18 %
80.72 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


reduceri
Market Research in Practice / Carte broșată
common.buy 178.70 lei
Breckinridge William C. Davis / Carte broșată
common.buy 475.99 lei
Hühner, Gänse, Enten Marie-Theres Estermann / Carte broșată
common.buy 46.41 lei
curând
Exploring Spoken English Michael McCarthy / Copertă tare
common.buy 275.08 lei
Soul Wisdom Marion Webb-De Sisto / Carte broșată
common.buy 99.39 lei
52nd Floor Fred R Blass / Copertă tare
common.buy 100.30 lei
Death Shot. a Romance of Forest and Prairie, Etc. Captain Mayne Reid / Carte broșată
common.buy 130.87 lei
Die Störungen des Säure-Basen-Haushaltes V. Feurstein / Carte broșată
common.buy 386.38 lei
Currencies, Capital Flows and Crises John T. Harvey / Carte broșată
common.buy 393.04 lei
Jay Louis N Gruber / Carte broșată
common.buy 128.55 lei

The results of marketing research can inform marketing decisions such as in concept/product testing, market segmentation, competitive analysis, customer satisfaction studies, etc. and illustrate the need for measurement. The book summarizes all essential measurements widely adopted by researchers with insightful perception. It consists of three indispensable sections of market research: market general, competitor analysis, and consumer analysis. Each specific measurement contains in-depth understanding of measurement starting from definition through method explanation to practical case study. Specifically, it discloses many valuable research techniques and experienced application know-how from the professional research agencies. The book can be a useful reference for practitioners and excellent supplementary reading material for students. Different from other academic market research book, the book contains numerous case studies derived from customized projects at research agencies which also make this book easy to understand for student and beginners.

Informații despre carte

Titlu complet Market Research Handbook
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2005
Număr pagini 204
EAN 9780595364015
ISBN 9780595364015
Codul Libristo 07362477
Editura iUniverse
Greutatea 330
Dimensiuni 230 x 154 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo