Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Service Productivity Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Service Productivity Management Joe Zhu
Codul Libristo: 07184185
Editura Springer-Verlag New York Inc., iunie 2006
A guide to the benchmarking technique for improving service organization performance - Data Envelopm... Descrierea completă
? points 290 b
573 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


My Glass Heart Can't Be Broken Molly G Shane / Carte broșată
common.buy 61 lei
Turbulent Taos Den Galbraith / Carte broșată
common.buy 42 lei
Local Bill Jeff Nelson / Carte broșată
common.buy 238 lei
Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbetrieb Christiane Terber / Carte broșată
common.buy 245 lei
In the Field of Black Diamonds Drew Hudson / Copertă tare
common.buy 116 lei

A guide to the benchmarking technique for improving service organization performance - Data Envelopment Analysis (DEA). It outlines DEA as a benchmarking technique, identifies high cost service units, isolates specific changes for elevating performance to the best practice services level providing high quality service at low cost.

Informații despre carte

Titlu complet Service Productivity Management
Autor Joe Zhu
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 328
EAN 9780387332116
ISBN 9780387332116
Codul Libristo 07184185
Greutatea 668
Dimensiuni 182 x 239 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo