Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Serving Online Customers

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Serving Online Customers Donald A. Barclay
Codul Libristo: 04721886
Editura Rowman & Littlefield, iulie 2014
Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of... Descrierea completă
? points 408 b
808.80 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 11-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Kamila Štanclová Fedor Kriška / Copertă tare
common.buy 237.94 lei
Essential Dykes to Watch Out For Alison Bechdel / Copertă tare
common.buy 95.76 lei
Simon And Garfunkel Collection Paul Simon / Carte
common.buy 107.06 lei
Desktop Boxing Running Press / Copertă tare
common.buy 47.82 lei
Nariadenie o insolvenčnom konaní. Komentár Ivan Ikrényi / Copertă tare
common.buy 465.30 lei
Co se dnes hraje? Eva Boháčková; Danka Šárková / Carte broșată
common.buy 19.67 lei
Stepping Heavenward Elizabeth Prentiss / Carte broșată
common.buy 42.98 lei
39 wskazowek Tom 5 Czarny krag Patrick Carman / Copertă tare
common.buy 31.57 lei
Runners high Andreas Butz / Copertă tare
common.buy 78.50 lei
Urdiendo el tejido social Eva Fischer / Carte broșată
common.buy 152.27 lei

Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of information on every possible service is accessible online. To compete in the digital age, libraries must provide outstanding customer service to their virtual users. In Serving Online Customers: Lessons for Libraries from the Business World Donald A. Barclay carefully examines business literature to identify the best customer service practices of online companies and shows readers how to adapt these practices to the library environment. Chapter coverage includes these critical areas: *Improving the Self-Service Experience *Bringing Reference Service to the Online Customer *Adding Libraries to the Distance Education Mix *Designing Library Websites for Both Trust and Pleasure *Implementing Recommendation Agents and Avatars into Online Services *Linking Continuous Assessment to Online Service Improvement This book will help any library greatly enhance their online users' experience and help bring new users to the library.

Informații despre carte

Titlu complet Serving Online Customers
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 232
EAN 9780810893177
ISBN 0810893177
Codul Libristo 04721886
Greutatea 502
Dimensiuni 156 x 239 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo