Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Service Enterprise

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Enterprise Paulo Almeida
Codul Libristo: 06825969
Editura VDM Verlag, iulie 2009
This book proposes an alternative approach to the concepts of technology and the servicelization of... Descrierea completă
? points 137 b
273.14 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Efecto del metodo de desinfeccion solar (SODIS) sobre V. Cholerae o1 Daniel Ronal Granado Valverde / Carte broșată
common.buy 273.14 lei
Sich selbst im Blick und Bildung im Sinn Henning Orlowski / Carte broșată
common.buy 246.15 lei
Towards Nanobiosensors Francesca Berti / Carte broșată
common.buy 376.16 lei
de l'Effectivit Des Droits Fondamentaux En Droit International Dominique Kamwanga Kiliya / Carte broșată
common.buy 376.66 lei
Consciencelessness Gossa Sendekie / Carte broșată
common.buy 142.63 lei
Coeducacion en la clase de matematicas de secundaria Adela Salvador / Carte broșată
common.buy 543.77 lei
Agricultural Systems Management / Copertă tare
common.buy 873.43 lei
Ethics of Genetic Engineering Roberta M. Berry / Carte broșată
common.buy 349.47 lei
Peak Shift in Remembering Andros Hoan / Carte broșată
common.buy 327.43 lei
Sovremennyy Uchebnik V Menyayushcheysya Sisteme Obrazovaniya Yakov Erusalimskiy / Carte broșată
common.buy 494.94 lei
MISSA SANCTI NICOLAI G MAJOR HOB XXII 6 JOSEPH HAYDN / Carte broșată
common.buy 86.83 lei
Briefe zur Wellenmechanik K. Przibram / Carte broșată
common.buy 387.07 lei

This book proposes an alternative approach to the concepts of technology and the servicelization of labor in complex organizational contexts. In contradiction to the models which question the industrialization processes, theoretical paradigms are presented which highlight integration in the analyses of new concepts of work, such as co- production, the supremacy of the client/user, the evaluation of organizational performances and competence logic. A model of the service enterprise is also presented with its alternative configurations in a proposal for empirical application.

Informații despre carte

Titlu complet Service Enterprise
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 106
EAN 9783639177022
ISBN 3639177029
Codul Libristo 06825969
Editura VDM Verlag
Greutatea 168
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo