Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Understanding Multinationals from Emerging Markets

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Understanding Multinationals from Emerging Markets Alvaro Cuervo-Cazurra
Codul Libristo: 02453449
Editura Cambridge University Press, iunie 2014
Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the... Descrierea completă
? points 332 b
658 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ontology of Social Being: Pt.2 Georg Lukacs / Carte broșată
common.buy 92 lei
Happy Harvest Ruth MacLean / Carte broșată
common.buy 38 lei
Risk Management in Project Organisations Paul Bowen / Carte broșată
common.buy 350 lei
Learning to Teach Gill Nicholls / Carte broșată
common.buy 181 lei
Protecting the Seed Hugh Harmon / Carte broșată
common.buy 69 lei
British Defeat of the French in Pennsylvania, 1758 Douglas R. Cubbison / Carte broșată
common.buy 364 lei
Applied Optimal Control Yu-Chi Ho / Carte broșată
common.buy 663 lei
Dividing Classes Ellen A. Brantlinger / Copertă tare
common.buy 847 lei

Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the last two decades? Are emerging market multinationals (EMNCs) really different from successful multinationals from developed economies? This book tackles these and other fundamental theoretical questions about EMNCs. A distinguished group of researchers assesses the unique strategies and behavior of successful EMNCs, from the Chinese telecommunications firm Huawei to the Indian conglomerate Tata, to the South African beverages firm SABMiller. They address a range of topics, such as the drivers of internationalization by EMNCs; their distinctive process capabilities; how they catch up with established rivals on technology; how state ownership or business-group affiliation affects their behavior; and why they sometimes relocate their headquarters to advanced economies. This book will appeal to scholars and graduate students in global strategy and international business, as well as consultants of multinational companies, looking for state-of-the-art analysis of EMNCs.

Informații despre carte

Titlu complet Understanding Multinationals from Emerging Markets
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 340
EAN 9781107064539
ISBN 1107064538
Codul Libristo 02453449
Greutatea 610
Dimensiuni 237 x 165 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo