Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Value-Oriented Media Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Value-Oriented Media Management Klaus-Dieter Altmeppen
Codul Libristo: 15467179
This volume presents a variety of theoretical and empirical approaches to assessing the relationship... Descrierea completă
? points 385 b
764.25 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Comparative Veterinary Anatomy Nora S. Grenager / Copertă tare
common.buy 574.27 lei
top
Aliens: Colonial Marines Technical Manual Lee Brimmicombe Wood / Carte broșată
common.buy 86.45 lei
top
Death: The Deluxe Edition Neil Gaiman / Copertă tare
common.buy 118.13 lei
top
Gentleman in Moscow Amor Towles / Carte broșată
common.buy 51.34 lei
top
Collection of Poems by Robert Frost ROBERT FROST / Copertă tare
common.buy 99.37 lei
Summary of Propaganda by Edward Bernays EDWARD BERNAYS / Carte broșată
common.buy 31.37 lei
Staffordshire Bull Terriers James Beaufoy / Carte broșată
common.buy 125.90 lei
Point, Click, Quilt! Susan Brubaker Knapp / Carte broșată
common.buy 133.07 lei
DreamWorks Gabby's Dollhouse: First Look and Find Jason Fruchter / Cărți pliante
common.buy 56.89 lei
Refrigeration and Air-Conditioning Hundy / Copertă tare
common.buy 403.36 lei
End of Everything David Bergelson / Carte broșată
common.buy 109.26 lei
BMW Enthusiast's Companion BMW Car Club of America / Carte broșată
common.buy 337.88 lei
Introducing Speech and Language Processing John Coleman / Copertă tare
common.buy 385.70 lei
Future of Aging Gregory M. Fahy / Copertă tare
common.buy 1 007.30 lei

This volume presents a variety of theoretical and empirical approaches to assessing the relationship between media management and social responsibility. The contributions highlight various issues in media management such as the relations between quality and audience demand, the role of branding in building values, changes in the value chain, and the impact of deregulation. Further main topics include hypercompetition, mediatization, challenges for media managers and the meaning of corporate social responsibility.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo