Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Value-Oriented Media Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Value-Oriented Media Management Klaus-Dieter Altmeppen
Codul Libristo: 20093709
In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising mode... Descrierea completă
? points 385 b
764.40 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 13-16 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Artist's Complete Guide to Figure Drawing, The Anthony yder / Carte broșată
common.buy 105.95 lei
top
The Art of How to Train Your Dragon Tracey Miller-Zarneke / Copertă tare
common.buy 193.14 lei
Roman Emperor Aurelian John F White / Carte broșată
common.buy 86.47 lei
Stalin Oleg V. Khlevniuk / Carte broșată
common.buy 125.53 lei
Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns Patrick Mauries / Carte broșată
common.buy 351.87 lei
Les aventures de Tom Sawyer - Texte intégral Mark Twain / Carte broșată
common.buy 53.17 lei
Adversus Haereses Requejo / Carte broșată
common.buy 125.53 lei
Die Regeln des Glücks alai Lama XIV. / Carte broșată
common.buy 74.16 lei
Kolowrot zycia Tom 3 Wanda Pratnicka / Carte broșată
common.buy 58.32 lei
Learning Redux Daniel Bugl / Carte broșată
common.buy 283.25 lei
Pagan Papers Kenneth Grahame / Copertă tare
common.buy 186.37 lei
Best of Free Hal Leonard Publishing Corporation / Carte broșată
common.buy 107.06 lei

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions. It discusses how economic as well as societal values can be equally integrated in media management processes and how such values affect the internal as well as external environment of media companies. The contributions analyze various issues in media management, such as the relationship between quality and audience demand, the role of branding in building values, changes in the value chain, and the impact of deregulation. Further important topics include hypercompetition, mediatization, challenges for media managers and the meaning of corporate social responsibility.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo