Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Visual Images of Organizations

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Visual Images of Organizations Olga Belova
Codul Libristo: 04334093
Editura VDM Verlag, decembrie 2008
Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organiza... Descrierea completă
? points 219 b
435.12 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


2000 Colour Combinations Garth Lewis / Carte broșată
common.buy 114.63 lei
Making Natural Liquid Soaps Catherine Failor / Carte broșată
common.buy 71.23 lei
Feminine Anarchy 1 Amanda James / Copertă tare
common.buy 220.59 lei
Wells Jenna Butler / Carte broșată
common.buy 111.70 lei
Casebook of Social Change in Developing Areas Arthur H. Niehoff / Carte broșată
common.buy 332.60 lei
Comic Character Timepieces Nancy Thomas / Copertă tare
common.buy 313.12 lei
Economic and Social Structure of Mauritius James E. Meade / Copertă tare
common.buy 335.93 lei
Valor de los Sistemas Empresariales Patricio Ramirez Correa / Carte broșată
common.buy 435.12 lei
Unitarianism H. G. Spaulding / Carte broșată
common.buy 155.50 lei
Personality Structure and Measurement (Psychology Revivals) Sybil B. G. Eysenck / Copertă tare
common.buy 1 270.48 lei
Pray with Your Eyes Open Richard L. Pratt / Carte broșată
common.buy 92.02 lei

Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organizations. But what do we know about ways in§which visual messages are perceived and understood?§What role do authors, viewers, context of viewing and§images play in the production of meaning? What are§the methods of visual analysis? This book addresses§these questions on both theoretical and empirical§levels. It takes issue with traditional semiotic§approaches which assume that we make sense of the§visual in a rational and disembodied manner and that§meanings are exchanged between authors and viewers of§images in a unidirectional way. This study suggests§that the nature of visual sense-making is far more§complex. It is argued, with reference to§Merleau-Ponty and Bakhtin s phenomenological§writings, that vision represents a multi-directional§and experiential engagement with the world, and that§meanings arise in an embodied, contextualised and§profoundly social interaction between beings and§things. These propositions are further explored§through a detailed analysis of advertising images.§This book is of interest to anyone who wants to§understand how visual communication works.

Informații despre carte

Titlu complet Visual Images of Organizations
Autor Olga Belova
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 240
EAN 9783639091861
ISBN 3639091868
Codul Libristo 04334093
Editura VDM Verlag
Greutatea 327
Dimensiuni 152 x 229 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo