Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299.00 lei
Packeta 15.00 lei Cargus 25.00 lei FAN 25.00 lei Easybox 20.00 lei

Web 2.0 Based New Product Development for Consumer Goods

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Web 2.0 Based New Product Development for Consumer Goods Onur A. Vural
Codul Libristo: 06835415
Editura VDM Verlag, august 2010
In the 21st century internet is getting as the main communication tool. After the introduction of We... Descrierea completă
? points 165 b
326.78 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Safety and Security at Sea D.S. Bist / Carte broșată
common.buy 312.45 lei
Purple House Steven Freeman / Carte broșată
common.buy 97.55 lei
Historic Building Facades New York Landmarks Conservancy / Carte broșată
common.buy 410.02 lei
Mystic Cookfire Veronika Sophia Robinson / Carte broșată
common.buy 152.03 lei
Acid Rain in Europe / Carte broșată
common.buy 211.36 lei
Kulturelle Bildung zur Dampfung sozialer Unsicherheit Jürgen Weissmann / Carte broșată
common.buy 272.60 lei
Original Identity of the York and Towneley Cycles Marie Caroline Lyle / Copertă tare
common.buy 175.04 lei

In the 21st century internet is getting as the main communication tool. After the introduction of Web 2.0 content of the internet became more dynamic and it is now created not only by companies but also by users. This opened a new platform where users can share their comments and moments from daily life supported with visual media. Furthermore internet also offers to exchange innovative ideas of users who are not satisfied with the existing products in the market. Collecting these innovative ideas and transforming them into the modified products will lead to greater market success. Moreover gathering customers/users with innovative ideas into a web 2.0 platform as a virtual community and integrating them into the new product development process will minimize the gap between the customer demands and product features in developing new products.

Informații despre carte

Titlu complet Web 2.0 Based New Product Development for Consumer Goods
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 136
EAN 9783639282399
ISBN 3639282396
Codul Libristo 06835415
Editura VDM Verlag
Greutatea 209
Dimensiuni 152 x 229 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo